Har din forening styr på administrationen?

 

Vi tager indledningsvis udgangspunkt i den enkelte forenings egne behov og ønsker. Derfor foretager vi altid en grundig foranalyse, der gennemgår alle de relevante områder foreningen beskæftiger sig med. En sådan

 foranalyse er gratis


 Aftalen er individuel og bygger på bestyrelsens behov og ønsker til administration.
Administrationsydelserne kan derfor også være meget forskellige, fra den ene til den anden forening, men kan f.eks. indeholde:

 

 

    •  Budgetlægning og -opfølgning
    •  Opkrævning af kontingenter og fællesudgifter
    •  Udsendelse af rykkere
    •  Betaling af udgifter
    •  Løbende bogføring
    •  Rapportering og nøgletal 
    •  Tilrettelæggelse af generalforsamling
    •  Deltagelse i bestyrelsesmøder
    •  Løbende telefonkonsultation til bestyrelse
    •  Besvarelse af henvendelser fra medlemmer
    •  Administration af ventelister

 

 

Det er helt afgørende for alle foreningers økonomi, at der er et tæt og godt samarbejde mellem bestyrelse og administrator. Administrator er bestyrelsens medhjælp og rådgiver om opgaver af administrativ og regnskabsmæssig karakter.

 

Stilo Consulting vil på vegne af bestyrelsen stå for foreningens administration og Stilo Consulting vil til enhver tid udføre administrationen i overensstemmelse med lovgivningen, god administrationsskik og foreningens vedtægter.

Stilo Consulting kan også varetage foreningens sekretariatsfunktion.

 

Ring eller send en mail hvis du vil høre nærmere.